Regulamin dla aplikacji mobilnych

REGULATION for mobile applications

§ 1. Postanowienia ogólne.

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Aplikacji umieszczonej na platformie motywacyjnej „GRYWIT”, w szczególności reguluje prawa i obowiązki zarejestrowanych Uczestników korzystających z Aplikacji. 


Postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla Uczestników.

Korzystanie z Aplikacji następuje po zaakceptowaniu treści niniejszego Regulaminu.
Uczestnik korzystający z Aplikacji zobowiązuje się do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
Administratorem Aplikacji jest Anna Jankowiak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą GRYWIT Anna Jankowiak, z siedzibą w Gdańsku, adres: ul. Sopocka 7, 80-299 Gdańsk, posiadająca NIP: 5932269424, REGON: 364500350.

Administrator Aplikacji na podstawie zawartej z Organizatorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych pełni rolę podmiotu przetwarzającego w rozumieniu art. 4 pkt 8 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”) co oznacza, iż zbiera i przetwarza dane osobowe w imieniu Organizatora.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że to Organizator pełni rolę Administratora danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO.

Na potrzeby niniejszego Regulaminu stosuje się następujące definicje:
Administrator aplikacji – Anna Jankowiak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą GRYWIT Anna Jankowiak z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy Sopockiej 7, 80-299 Gdańsk, posiadająca NIP 5932269424, REGON: 364500350.
Aplikacja – aplikacja mobilna dostępna w Google Play oraz App Store stworzona przez GRYWIT, wykorzystywana do motywowania pracowników, konsumentów lub innych osób, oparta na grze.
Gra – zakres czynności podejmowanych przez Uczestników Aplikacji określony w niniejszym Regulaminie w ramach Aplikacji.
Uczestnik – pracownik Organizatora lub inna osoba upoważniona przez Organizatora, która otrzymała personalizowany link aktywacyjny, zaakceptowała Regulamin i jest uprawniona do korzystania z Aplikacji.
Arbiter – osoba wyznaczona przez Organizatora, uprawniona do akceptowania poprawności wykonania Zadań.
Misje specjalne – są to Zadania o charakterze specjalnym, z uwagi na ich zakres czy stopień trudności. Wykonywanie Misji specjalnych jest możliwe tylko i wyłącznie w chwili ich dostępności w sekcji „Misje” w Grze. Cel, zasady i czas trwania Zadań oraz liczbę punktów możliwych do uzyskania przez Uczestnika w związku z ich wykonaniem podana jest w opisie każdego Zadania.
Zadanie – wykonanie przez Uczestnika określonej czynności potwierdzonej w Grze. Opis Zadania oraz liczba punktów możliwych do uzyskania przez Uczestnika w związku z jego wykonaniem, podana jest w opisie danego Zadania.
Punkty – wirtualne punkty przyznawane Uczestnikom za wykonywanie Zadań w Grze oraz za branie udziału w Misjach Specjalnych. Punkty wymieniane są na Nagrody w trybie opisanym w Regulaminie. Punktów można używać tylko i wyłącznie w Grze i w czasie trwania Aplikacji.
Nagrody – wyróżnienia dla Uczestników, które są przyznawane Uczestnikom w zamian za zdobycie określonej liczby punktów. Katalog Nagród pojawia się w odrębnej sekcji w Grze – sekcja „Nagrody”, w której Uczestnicy wybierają Nagrody, wymieniając je za określoną liczbę zdobytych Punktów. Nagrody przyznawane są przez Organizatora Aplikacji.
Odznaki – wirtualne wyróżnienia dla uczestników, które są przyznawane Uczestników w zamian za zdobycie określonej liczby punktów.
Organizator – klient na rzecz którego GRYWIT prowadzi Grę

§ 2. Zasady korzystania z Aplikacji, zdobywania Punktów i przyznawania Nagród.

Aplikacja działa poprawnie na systemach Android powyżej wersji 4.3 oraz iOS powyżej wersji 10.

W celu wzięcia udziału w grze, Uczestnik powinien aktywować dostęp do aplikacji, wysłany z adresu gra@grywit.pl, poprzez: potwierdzenia linku aktywacyjnego, ustawienie hasła, zaakceptowanie warunków korzystania z Aplikacji określonych w Regulaminie.

Po wykonaniu powyższych czynności Gra będzie dostępna w App Store lub Google Play, którą należy zainstalować na urządzeniu. Korzystanie z Gry jest możliwe po zalogowaniu się. Gra polega na wykonywaniu Zadań przez Uczestnika i potwierdzaniu ich wykonania bezpośrednio w Aplikacji. Wykonanie Zadania jest zaliczane Uczestnikowi tylko przy wypełnieniu przez Uczestnika założeń danego Zadania. Za wykonanie danego Zadania Uczestnik otrzymuje określoną dla danego Zadania liczbę punktów. Główną płaszczyzną rywalizacji Uczestników jest zdobywanie jak największej liczby punktów przez realizację Zadań.

Zadania dostępne w Grze Uczestnicy mogą wykonywać w określonej częstotliwości. Częstotliwość wykonywania danego zadania (np. jednorazowo, wielorazowo, codziennie, co tydzień, co miesiąc) jest każdorazowo określona przy danym Zadaniu.

W zakresie sposobu przydzielania Punktów, są trzy rodzaje Zadań:

  • deklaratywne, w których Punkty naliczane są po tym jak Uczestnik zadeklaruje wykonanie Zadania,
  • wymagające potwierdzenia, których wykonanie jest weryfikowane przez Arbitra pod względem spełnienia warunków danego Zadania,
  • wymagające pokonania określonego dystansu mierzonego za pomocą lokalizacji w aplikacji, na jej podstawie przyznawana jest odpowiednia ilość punktów

Jedną z możliwości potwierdzenia wykonania Zadania lub Misji Specjalnej jest zamieszczenie w Grze zdjęć z realizacji Zadania.

Zdjęcia oraz informacje przekazane przez Uczestnika mogą być wykorzystane przez Organizatora oraz jego podmioty powiązane lub zależne w komunikacji, w tym Internecie, social mediach oraz materiałach informacyjnych i promocyjnych tylko i wyłącznie po uprzednim wyrażeniu zgody na ich publikację przez autora (w przypadku osoby indywidualnej) lub przez autora i organizację (w przypadku pracownika firmy).

Prawa własności intelektualnej do treści zadań znajdujących się w Aplikacji przysługują wyłącznie GRYWIT. Zabrania się publikacji oraz kopiowania ich treści bez uprzedniej, pisemnej zgody GRYWIT. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że naruszenie praw autorskich GRYWIT do Aplikacji może spowodować znaczną szkodę w majątku GRYWIT.

Zdobyte Punkty Uczestnicy przeznaczają na Nagrody, wymieniając odpowiednią liczbę Punktów na dostępną w zamian za te punkty Nagrodę, zgodnie z opisem widniejącym przy danej Nagrodzie, o ile dana Nagroda jest dostępna.

Uczestnik rezerwuje Nagrodę w Grze, w przypadku dokonania rezerwacji Nagrody, nie ma możliwości zmiany decyzji lub zwrotu Punktów.

Zdobyte Punkty podlegają wymianie wyłącznie na Nagrody wskazane w Aplikacji, na warunkach i zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

Nagrody nie podlegają wymianie na ich równowartość w pieniądzu, ani na nagrody innego rodzaju.

Posiadanie Punktów nie jest równoznaczne z otrzymaniem Nagrody, zaś Administrator aplikacji nie gwarantuje, iż udział w Grze zakończy się zdobyciem Nagrody przez Uczestnika. Uczestnik musi samodzielnie zarezerwować nagrodę zgodnie z ust. 9 powyżej.  Po zakończeniu Gry, Punkty zdobyte przez Uczestników zostaną skasowane. Wynik uczestnictwa w Grze stanowi wyłącznie rezultat oceny działań Uczestnika biorącego udział w Grze lub zależy od umiejętności i rywalizacji pomiędzy Uczestnikami, według zasad określonych w Regulaminie tj. z wyłączeniem jakichkolwiek elementów o charakterze losowym.

Zabrania się:

  • korzystania z programów automatyzujących wykonywanie Zadań;
  • łamania prawa i dobrych obyczajów;
  • podejmowania działań ryzykownych dla zdrowia lub życia Uczestników lub osób trzecich;
  • korzystania z Aplikacji w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem;
  • publikowania materiałów mogących zostać uznane za obraźliwe, dyskryminujące, wulgarne oraz w jakikolwiek inny sposób niezgodnych z prawem;
  • dodawania zdjęć/komentarzy niezgodnych z treścią zadania
  • używania licznika dystansu niezgodnie z przeznaczeniem i wybranym trybem aktywności

Uczestnicy łamiący postanowienia Regulaminu, w szczególności opisane w punkcie powyżej mogą być decyzją Administratora aplikacji lub Organizatora usuwani z Gry lub mogą być im kasowane Punkty zdobyte w Grze. Administrator aplikacji nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą na skutek usunięcia Uczestnika z Gry lub skasowania mu punktów.

Administrator aplikacji nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania Uczestników niezgodne z Regulaminem oraz używanie Aplikacji niezgodnie z jej przeznaczeniem.

§ 3. Postępowanie reklamacyjne.

Uczestnicy mogą składać do Administratora aplikacji reklamacje dotyczące Aplikacji.

Uczestnik może zgłosić reklamację w formie elektronicznej za pomocą formatki „Kontakt” w Grze lub na adres: info@grywit.pl, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data wysłania wiadomości e-mail przez Uczestnika. Uczestnik zobowiązany jest opisać reklamowane zdarzenie oraz wskazać swój adres e-mail do kontaktu.

O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną, niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Administratora aplikacji na wskazany przez Uczestnika w reklamacji adres e-mail.

Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie Regulaminu.

§ 4. Dane Osobowe.

Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE nazywanego ogólnym Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Administratorem danych osobowych jest Organizator. Powyższe dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z korzystaniem z Aplikacji tj. w celach związanych z ustaleniem prawa danego Uczestnika do otrzymania Nagrody, wydania Nagrody, ogłoszenia wyników, przygotowania statystyk, rankingów i zestawień, otrzymywania informacji mailowej odnośnie postępów w grze, rozpatrzenia ew. reklamacji oraz sprawozdawczości księgowej i podatkowej – zgodnie z odrębnymi przepisami.

Administrator aplikacji jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe na podstawie umowy powierzenia danych osobowych na zlecenie Organizatora.

Dane przetwarzane w ramach Aplikacji będą przechowywane przez okres korzystania przez Uczestnika z Aplikacji oraz przez okres niezbędny do rozliczenia korzystania z Aplikacji.

W sprawach dot. przetwarzania danych osobowych można kontaktować się pod adresem info@grywit.pl

§ 5. Postanowienia końcowe.

Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.

Regulamin, zamieszczony na serwerze Administratora aplikacji, dostępny jest w mailu aktywacyjnym oraz w Aplikacji w sekcji „Komunikacja”.

Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady korzystania z Aplikacji.

Wszelkie spory powstałe na skutek korzystania przez Uczestnika z Aplikacji lub Gry rozpoznawane będą przez sądy polskie, prawem właściwym jest prawo polskie.

Gra możliwa jest do pobrania z Google Play oraz App Store. Warunkiem korzystania z Aplikacji, jest dostęp do sieci internetowej, z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym przeglądanie zasobów internetowych oraz posiadanie przez Uczestnika konta email. Korzystanie z Aplikacji jest możliwe dzięki innym urządzeniom końcowym, zdolnym do pracy w Internecie.

§ 4 Dalsze podmioty przetwarzające

Zebrane dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane wyłącznie przez Administratora Aplikacji celem realizacji usługi wybranej przez Organizatora. Wyjątkiem jest poniższy podwykonawca Administratora Aplikacji:

Artnet Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, KRS 0000164315, NIP 5832050407 w zakresie przechowywania danych w sposób całkowicie zautomatyzowany na fizycznym serwerze w Centrum Danych Artnet w Gdańsku znajdującym się przy ul Marynarki Polskiej 100 w Gdańsku;

§ 5 Przetwarzanie danych przez Google Play Store, Apple App Store

Dodatkowo Administrator  informuje, że niniejsza Polityka Prywatności ma wyłącznie charakter uzupełniający w stosunku do polityki prywatności Google Play Store, Apple App Store, za pośrednictwem których Użytkownicy pobierają aplikację Grywit. Administrator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za politykę prywatności realizowaną przez podmioty zarządzające aplikacjami Google Play Store, Apple App Store oraz za przestrzeganie przez nie przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

§ 6 Prawa i obowiązki Administratora Aplikacji

  1. Administrator Aplikacji zobowiązuje się przetwarzać dane osobowe Użytkownika zgodnie z:
    a. postanowieniami umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Administratorem Aplikacji a Organizatorem;
    b. poleceniami Organizatora;
    c. przepisami prawa, w szczególności z RODO oraz z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
    d. przepisami Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Administrator Aplikacji gwarantuje zapewnienie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych, w szczególności uniemożliwiających dostęp do nich nieuprawnionym osobom trzecim, lub ich przetwarzania z naruszeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zapobiegających utracie danych osobowych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
  3. Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane tak długo, jak będzie to konieczne do realizacji przez Administratora Aplikacji usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji, ale nie dłużej niż do zakończenia współpracy z Organizatorem.

§ 7 Prawa i obowiązki Użytkownika

  1. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych za pośrednictwem Aplikacji.
  2. Użytkownik może w każdej chwili dokonać wycofania zgody, modyfikacji, zmiany, sprostowania, uzupełnienia, ograniczenia, przeniesienia lub usunięcia udostępnionych danych osobowych, za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Aplikacji lub poprzez kontakt pod adresem info@grywit.pl
  3. Użytkownik może wyrazić sprzeciw wobec dalszego przetwarzania danych osobowych. Administrator Aplikacji stosuje się do takich wniosków, jeżeli jest to zgodne z ogólnie przyjętymi przepisami prawa i po wyrażeniu zgody przez Organizatora.
  4. W przypadku trwałego usunięcia przez Użytkownika danych osobowych, koniecznych do realizacji przez Administratora usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji, Użytkownik utraci możliwość korzystania z tych usług.
  5. Użytkownik może również w dowolnym czasie pozyskać od Administratora Aplikacji zapis swoich danych osobowych podczas przetwarzania, w tym informacje o tym przetwarzaniu.
  6. Administrator Aplikacji zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Polityce Prywatności, o czym poinformuje Użytkownika za pośrednictwem Aplikacji. Jeżeli Użytkownik nie wyrazi zgody na wprowadzone zmiany, zobowiązany jest trwale usunąć Aplikację ze swojego urządzenia mobilnego.

W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres info@grywit.pl. Wniosek o skorzystanie z któregoś z wymienionych praw Administrator Aplikacji przekaże Organizatorowi celem jego rozpoznania. Administrator Aplikacji niezwłocznie poinformuje o decyzji Organizatora w przedmiocie realizacji praw Użytkownika.

Jeśli wyślesz do nas ww. wniosek z adresu e-mail innego niż ten, na który zarejestrowano konto, możemy żądać dodatkowych informacji pozwalających na zweryfikowanie tożsamości osoby kierującej wniosek.

Jeżeli uznasz, że sposób w jaki przetwarzamy dane osobowe narusza obowiązujące przepisy, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

wellbeing-zero-waste-2022

Dowiedz się więcej